Modernizacja systemu grzewczego w zakresie : budowy instalacji gazowej wraz z przebudowa kotłowni oraz wymianą wewnętrznej instalacji c.o w budynku Urzędu Miejskiego w Węgorzynie, położonym przy ul. Rynek 1

Węgorzyno: Modernizacja systemu grzewczego w zakresie : budowy instalacji gazowej wraz z przebudowa kotłowni oraz wymianą wewnętrznej instalacji c.o w budynku Urzędu Miejskiego w Węgorzynie, położonym przy ul. Rynek 1
Numer ogłoszenia: 241537 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgorzyno , Rynek 1, 73-155 Węgorzyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3971563, faks 91 3971567.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu grzewczego w zakresie : budowy instalacji gazowej wraz z przebudowa kotłowni oraz wymianą wewnętrznej instalacji c.o w budynku Urzędu Miejskiego w Węgorzynie, położonym przy ul. Rynek 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: Modernizacja systemu grzewczego w zakresie : budowy instalacji gazowej wraz z przebudowa kotłowni oraz wymianą wewnętrznej instalacji c.o w budynku Urzędu Miejskiego w Węgorzynie, położonym przy ul. Rynek 1 w tym: a) demontaż rurociągów, grzejników, armatury instalacji c.o, b) Montaż instalacji c.o: i. rurociągi, ii. grzejniki i osprzęt, iii. próby szczelności, iv. izolacja, v. zabudowa pionów, vi. roboty budowlane ( m.in. podłoża betonowe, zbrojenia posadzki, cokoliki, drzwi stalowe przeciwpożarowe), c) instalacja gazowa (rurociągi), d) Kotłownia gazowa: i. urządzenia i osprzęt (m.in. kocioł stalowy kondensacyjny, naczynie wzbiorcze, regulatory grzewcze, pompy, filtry, zawory, ciepłomierz) ii. instalacja odprowadzenia spalin, iii. komin wentylacyjny, iv. studzienka schładzająca, v. roboty elektryczne - podłączenie urządzeń i armatury, 2. Wymagania Zamawiającego odnośnie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zapewni stałą dostawę ciepła do aktualnie eksploatowanego systemu grzewczego, 2. Koszt wytwarzania ciepła Wykonawca uwzględni w wartości oferty (obejmuje m.in. paliwo, obsługa oraz zastępcze źródło ciepła), 3. Roboty budowlane, a szczególnie demontażowe i montażowe wewnętrznej instalacji grzewczej, będą realizowane: w dni robocze od godz. 1600 do godz. 400 dnia następnego oraz w dni wolne od pracy poczynając od piątku od godz. 1600 nieprzerwanie do poniedziałku do godz. 400, 4. Prace demontażowe i montażowe kotłowni wraz z pozostałymi robotami budowlanymi będą realizowane według harmonogramu rzeczowo-finansowego przez cały tydzień, w czasie ustalonym w pkt 3-cim bez dodatkowych ograniczeń, 5. Wykonywanie robót budowlanych nie może zakłócić obowiązującego czasu pracy Urzędu Miejskiego w Węgorzynie, 6. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym przygotuje szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotowej inwestycji z uwzględnieniem powyższych uwarunkowań,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.12.50-8, 45.23.21.41-2, 45.33.11.10-0, 45.32.10.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 2500 zł (słownie dwa tysiące pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oferta cenowa zgodna co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 2

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: I. Zmiana okresu przewidzianego na ukończenie robót: 1)zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego; b) nieterminowe przekazanie placu budowy przez Zamawiającego, gdy opóźnienie to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy; c) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; d) zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, w tym: - przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; - odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; 2) zmiany spowodowane koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin okresu przewidzianego na ukończenie robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. II. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych, w szczególności następującymi okolicznościami: 1) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; 2) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów użytkowania wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; 3) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów użytkowania wykonanego przedmiotu umowy; 4) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 5) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki geologiczne skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; 6) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; 7) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; 8) konieczność usunięcia sprzeczności w dokumentacji w przypadku niemożności usunięcia sprzeczności przy pomocy wykładni, w szczególności, gdy sprzeczne zapisy mają równy stopień pierwszeństwa. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt II możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń. III. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ, według polityki kadrowej Wykonawcy; zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy (dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę); 2) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 3) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 4) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 5) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; (W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji); 6) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 § 1 Kodeksu cywilnego. 7) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. 8) W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto należnego wynagrodzenia kwoty podatku VAT zgodnie z obowiązującą stawką. Zmiana takowa zostanie wprowadzona w formie aneksu do umowy. 3) W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej, możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiana lokalizacji budowanych urządzeń. 4) W przypadku pkt 4, zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie robót, z których Zamawiający rezygnuje. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadkach wskazanych wyżej, na zasadach określonych w warunkach umowy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, np. zmiana nr rachunku bankowego; 3) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wegorzyno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejskie w Węgorzynie ul. Rynek 1 73-155 Węgorzyno (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejskie w Węgorzynie ul. Rynek 1 73-155 Węgorzyno (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: N/D.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


 

 



 

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 zal.5._wykaz_kadry_kierowniczej_kotlownia_-_urzad.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-09-09 13:30:21 58 razy
2 zal.8._specyfikacja_techniczna.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-09-09 13:30:21 105 razy
3 siwz_kotlownia_-_urzad.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-09-09 13:30:21 91 razy
4 zal.1._wzor_umowy_na_roboty_bud._-_kotlownia_urzad.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-09-09 13:30:21 90 razy
5 zal.3._oswiadczenie_o_speln._war._i_niepodleganiu_wykl._kotlownia_-_urzad.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-09-09 13:30:21 53 razy
6 zal.4._wykaz_robot_budowlanych_kotlownia_-_urzad.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-09-09 13:30:21 57 razy
7 zal.2._oferta_cenowa_kotlownia_-_urzad.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-09-09 13:30:21 55 razy
8 zal.7._projekt_budowlany.exe Po terminie otwarcia ofert 2011-09-09 13:30:21 47 razy
9 zal.6._kotlownia_gazowa,_inst.gaz.,inst._c.o._wegorzyno__przedmiar.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-09-09 13:30:21 197 razy
Wynik postępowania
1 Uniewaznienie_postepowania_-_kotlownia_w_Urz._Miejskim.pdf 2011-09-27 12:18:07